ԲԱՐՔ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
ԱՇՈՏ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ
ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ
Ժան-Ժակ Ռուսոն հայոց քաղաքական ու կրթական արդիականացման ճանապարհին (hետազոտության ուրվագիծ)
Ժան-Ժակ Ռուսոն հայոց քաղաքակրթական արդիականացման ճանապարհին (հետազոտություն)
ՈՒՂԵՆՇԱՅԻՆ ՏԵՔՍՏԵՐ
- Ռուսոն և նոր «բարոյական կեանքի» հույսերն ու տագնապները. Միքայել Նալբանդյան և Հովհաննես Չամուռճյան
- Ռուսոն և կրթված հայության տեսլականը. հայ ընտանիքը, հայ կինը և Ռուսոյի Էմիլը
ՎԱՎԵՐԱԳՐԵՐ
- Աբովյանի Էլուզան
- Նազարյանցի «Ֆրանսիական Րեվօլուցիայի պատճառքը»
- «Հասարակական դաշինք» գրքի Հովհաննես Չամուռճյանի թարգմանություը
- Հարություն Մրմրյանի Դաշն ընկերական գրքի թարգմանությունը
- Ժան-Ժակ Ռուսոն և «նոր կարգ ու սարք» հիմնելու հայկական պատկերացումները 19-րդ դարի վերջում
- Եվրոպական քաղաքական միտքը հայերի համար․ Ռուսոյի փոքրիկ անդրադարձը հայերին Հասարակական դաշինք գրքում
- Ժան-Ժակ Ռուսոն Մխիթարյանների արդիացման ծրագրի և կաթոլիկ դավանության միջև
- Ռուսոյի Հասարակական դաշինքի առաջին հայերեն թարգմանությունն իբրև հեղինակի հակասականության մերկացում
- Նալբանդյանի «Ռուսսոյիզմի մոտիվներն» ըստ Աշոտ Հովհաննիսյանի
- Ժան-Ժակ Ռուսոյի դերը Մաթևոս Մամուրյանի՝ օրենքի և օրենսդրության ըմբռնման մեջ
- Ծաղիկ պարբերականի խմբագրությունը՝ ի պաշտպանություն Ռուսոյի և Վոլտերի աշխարհիկ փիլիսոփայության
- Վոլտերի և Ռուսոյի արձանները 1795 թվականին Մադրասի հնդկահայ գաղութում կազմակերպված ցուցահանդեսում
- Նորաստեղծ Արարատ ամսագիրն ու «Հովհաննես-Հակոբի» վտանգավոր մտքերը․ Ղազարոս Աղայանը՝ Արարատի խմբագիր
- Ժան-Ժակ Ռուսոյի գաղափարները Նիկողայոս Զորայանի մանկավարժական հայացքներում
- Նոր Նախիջևանը՝ ֆրանսիական լուսավորական ժառանգության շրջանակում․ Ռափայել Պատկանյանի տեսակետը
- Ֆրանսիական արդի մտքի դերը 19-րդ դարի արևմտահայ մտավոր ավանդույթում․ Եղիա Տեմիրճիպաշյանի բառարանը
- Ռուսոյի մանկավարժական ժառանգությունը և կանանց կրթության արժեքն արևմտահայոց մեջ․ Էմե Մարտենի հոդվածը
- Ռուսոն և ռոմանտիզմն Աբովյանի աշխարհայացքում
- Աբովյանի Վերք Հայաստանին և ռուսոյական ռոմանտիզմը
- Ջոն Լոքի «Որոշ խոհրդածություններ կրթության վերաբերյալ» գրքի Մատթեոս Մամուրյանի թարգմանության մի առանձնահատկություն
- Ռուսոյի մանկավարժության ընթերցումը՝ որպես արդիության հայ ըմբռնման օրինակ